loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 378 1392/10/22 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .




مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا
شاید
روزی با تو چشم در چشم شدم . . .




تمام خوبی ” عشق
به اینست که وقتی تو نیستی
خواب از گلوی چشمانم پائین نرود
لبخند بر لبانم جاری نشود و
دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !




به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن
هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !




به سرم اگر شلیک کنند
جای خون
فکر تو میپاشد به دیوار !




ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ
ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :
ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ
ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ




زیبا ترین پــازِل دنیاست
وقتی فاصله ی بین انگشتانم
با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .




نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام
چه سنگین شده این شال گردن
دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .




۳۰ثانیه زمان کمی نیست
۱۰۰بار میشود پلک زد
۶۰بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .




همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !



 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 13,182
  • بازدید سال : 93,924
  • بازدید کلی : 11,930,397