loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 355 1393/07/19 نظرات (0)

توی مغازه ی قلبم، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم ” سوال نکنید” فروشی نیست

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love u   
نشسته ایم
من و قلبم
با هم نقطه بازی میکنیم
زبان نفهم قلبم نمیفهمد قواعد بازی را
تمام خانه ها را ب نام “تو”پر میکند

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید   
توی مغازه ی قلبم، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم  سوال نکنید  فروشی نیست

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳   
گاهی بی صدا نگاهت میکنم
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا   
من نه تشنه ی عشقم
نه هلاک رفاقت
فقط یه دل میخوام که بمونه واسم تا قیامت

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love u   
چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می اورد به کلبه تنهایی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عشق   
میدونی
تموم مکالمه شبونه من با خداست
هی سر تو باهاش معامله میکنم اما تو رو به من نمی فروشه

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love you   
ﮔﺮﯾﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺯﺑﺎﻥ ﺿﻌﻒ ﺑﺎﺷﺪ
ﺷﺎﯾﺪ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ
ﺷﺎﯾﺪ ﺑﯽ ﻏﺮﻭﺭ
ﺍﻣﺎ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺧﯿﺲ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻢ ﻧﻪ ﺿﻌﯿﻔﻢ  ﻧﻪ ﮐﻮﺩﮐﻢ
ﺑﻠﮑﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳   
چشمان  تو صدف است
بر آن گوش می خوابانم ، وقتی که خوابیده ای
تا صدای دریایی را که در آن غرق شده ام
بشنوم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه sms i love u   
دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳   
دلم شادی می خواهد
وسعتش زیاد نیست
به اندازه کف دستانت
دستانم را بگیر

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید   
نازنیستی امانازنین منی به فکرم نیستی امارویای منی حرفات تلخه اماعسل منی بامن نیستی امانفس منی دوستت دارم چون عشق منی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love u   
بعضی آدما هستن
که وقتی گرفتارشون میشی
دیگه از آزادی بدت میاد
مثل تو i love u

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا   
دردهای من دیازپام نمی خواهند
مسکن  بوسه هایت
عجیب ، آرامم می‌کند

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳   
نه پهلوان هستی نه گردن کلفت محل! اما وقتی کنارم هستی…در مقابل نگاه چپ غریبه ها،چه پناه امنیست برایم حضورت

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید   
این روز ها را با گریه سر می کنم
کجایی ببینی؟؟
شهر خیس است از اشکهایم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love u   
من بیدم و تو باد
چقدر با ترانه ی چشمانت برقصم
تا باور کنی عاشقم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید   
دل
قصر عاطفه هاست اگریاد خوبان زینتش نباشد
ویرانه ایست تاریک
بیادتم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه i love u   
آسمان را می بینم
وقتی به چشمانت خیره می شوم
چه بیکران و گرم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳   
ببین چقدر در هم حل شده ایم
تو قهوه میخوری
من خوابم نمی برد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 13,164
  • بازدید سال : 93,906
  • بازدید کلی : 11,930,379