loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 1918 1393/07/29 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک شارژ خنده دار 93

به به چه تکى چه اسی عجب پیامى
مسیج هایت همه خوب و قشنگ نیس بالاتر از پیام تو زنگ
اینم از ورژن جدید روباه و زاغ فک کنم میخواد ازش شارژ بگیره

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خنده دار   
قابل توجه خانوم ها :مرد اونه که قلبتو شارژ کنه نه سیم کارت تو

&

&

&

&

اس ام اس شارژی   
یه بار دیگه گفتم غم تو دارم، گفتا غمو بی خیال شارژ ندارم

&

&

&

&

اس ام اس شارژ نداشتن   
یه دوس  نداریم بهمون اس بده تو دستشویی باشیم نتونیم جواب بدیم دوباره اس بده الهی بمیرم عسلم شارژ نداره بعد یه شارژ ۱۰ تومنی بفرسته بعدشم. اس بده با من راحت باش جوجوی من

&

&

&

&

اس ام اس شارژ ندارم   
به یه دختر به مدت ۳ الی ۴ روز نیازمندیم
دوباره اشتباهی سیم کارتم رو شارژ شگفت انگیز کردم باز مهلتش داره تموم میشه

&

&

&

&

اس ام اس شارژی   
انداره شارژ هایی که قلبت برای قلبم میفرستاد خیلی بیشتر از انرژی قلب منه. پس باز هم برایم بفرست شاید روزی انقدر قلبم قوی شود که همه را یکجا برایت بفرستم

&

&

&

&

اس ام اس شارژ sms sharj   
IPhone 5s :ساعت ۷ صبح %۱۰۰ شارژ ساعت ۳ بعد از ظهر %۳
نوکیا آجری :فروردین ۹۰ صبح %۱۰۰ شارژ
شهریور ۹۷ بعد ظهر ۹۷. ۳ شارژ

&

&

&

&

اس ام اس شارژ sms sharj khandedar   
میگم چطوره واحد پول ایران رو از ریال به شارژ ایرانسل تغییر بدن؟ چون در حال حاضر تمام معاملات اینترنتی با شارژ ایرانسله

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خنده دار   
میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰تومانی میفروشن اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن
حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده :با شارژ۱۰۰۰ریال دیگر ۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار از ما هدیه بگیرید!!!!!!! حالا بازم گناه کن تا این روزا رو نبینی

&

&

&

&

اس ام اس شارژ ندارم  
هر وقت لپ تاپمو روشن میکنم، گوشیمم باهاش میزنم شارژ
یه همچین آدم اقتصاد دانیم من

&

&

&

&

اس ام اس شارژ داشتن   
ایرانسل درآینده :مشترک گرامی چته چه مرگته تو فکری برواز سر کوچه یه شارژ هزاری بخر۲۰۰تومن جایزه بدم خوشحال شی

&

&

&

&

اس ام اس شارژ ندارم   
بدترین ضد حال اینکه منتظر اس باشی بعد برات اس بیاد بپری گوشی رو برداری ببینی نوشته با هر ۱۰۰۰۰۰۰ تومان شا رژ ۱ ریال شارژ رایگان بگیرید (ایرانسل

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خواستن   
پشت یه نیسان نوشته بود شارژ میگیرم راه میدم

&

&

&

&

اس ام اس شارژی   
تجویز دارو برای پسرهایی که کارت شارژ واسه دخترا میخرن
سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت میریزی رو سرت

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خنده دار   
کیم کارداشیان ۱ میلیون دلار داده سرویس بهداشتی خونشو از طلا کرده اونوقت ما یه شارژ هزاری رو ده روزه مصرف میکنیم

&

&

&

&

اس ام اس شارژ نداشتن   
جشنواره فیلم ایرانسل:
۱) من امیر دیگه شارژ ندارم
۲) در جستجوی انتن
۳) اعتباریها
۴) چند میگیری اسمس ندی؟
۵) دیشب انتن نمیداد

&

&

&

&

اس ام اس شارژ ندارم   
ok#i love you*۱۴۴*
شارژ جدید قلبت از طرف کس که شگفت انگیز دوستت داره

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خواستن   
میدونم میخوای بری شارژ بخری
میدونم خسته ای
میدونم میخوای من برم برات شارژ بخرم
ولی من نمیرم
آخه تو خیلی راحت میتونی با وارد کردن رتبه کنکورت گوشیتو شارژ کنی

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خنده دار  
اونایی که از یه شارژ ۲۰۰۰ تومنی هفته ها استفاده می کنن خسیس نیستن، مسخره شون نکنین.. اونا تنهان، کسی رو ندارن که باهاش حرف بزنن

&

&

&

&

اس ام اس شارژ نداشتن   
وقتی در رابطه دوستی بعضی ها به مسائل جنسی فکر میکنند و بعضی ها به شارژ ایرانسل درک میکنی که تنهایی زیاد هم بد نیست

&

&

&

&

اس ام اس شارژی   
موبایلم امروز بهم گفت :من چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟
هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خنده دار   
آهای اون ادمی که مثل من شبا از تنهایی پشتی رو بغل میکنیو میخوابی… باید به عرضت برسونم که چند وقت دیگه تا به همونم کارت شارژ ندی نمیزاره بغلش کنی

&

&

&

&

اس ام اس شارژی   
قابل توجه دخدر خانومهای محترم
تو این روزای آلوده
شارژ ایرانسل میگیرم تنفس مصنوعی میدم
پیام های بدون شارژ رو جواب نمیدم، لدفن مزاحم نشید

&

&

&

&

اس ام اس شارژ ندارم   
یکی از دوستام رتبه کنکورشو با *۱۴۱* وارد کرده
خطش شارژ شده

&

&

&

&

اس ام اس شارژ نداشتن   
می دونم، خسته ای
می دونم، حوصله نداری
می دونم، گوشیت شارژ نداره
می دونم، می خوای من برات شارژ بگیرم
ولی من این کارو نمی کنم تا جونت در آد
هر چی هم فحش بدی خودتی

&

&

&

&

اس ام اس شارژ خواستن  
یه آرزو مى کنم همه آمین بگید
خدایا یه عقلى به دشمنامون و یه پول کلانى به ما بده تا از عهده خرید شارژ تلفنمون بر بیاییم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 13,184
  • بازدید سال : 93,926
  • بازدید کلی : 11,930,399