loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 234 1393/09/15 نظرات (0)

شما برنده یک دستگاه ماکسیما، یک باب منزل مسکونی
و ماهانه ۵۰۰هزار تومان را سراغ نداری؟ گفتم شاید امر خیری صورت گرفت

*

*

تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!!
نیمرو را به خاطر بسپار !
دانشجو مُردنیست !

*

*

یه روز میام میبرمت یه جایی که دست هیچ کس بهت نرسه
قربونت عزرائیل

*

*

رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم ،
دیدم شلوار پامه !

*

*

وقتی داری فکر می‌کنی که من دارم فکر می‌کنم، دلم‌ میخواد فکر کنی دارم به تو فکر می کنم

*

*

روزهایی پر از امید ، سلامتی وشادابی
زیبایی و قشنگی
مهربونی و دوستی
.
.
.
.
.
از طرف شما برای خودم خواستارم

*

*

اس ام اس سرکاری خنده دار

*

*

عزیزم. . . . . .
بوسم میدی.. . . .
بوسم میدی. . . .
بوسم میدی.. . .
خیلی بو سم میدی، سم پاشی می کردی؟

*

*

زندگی بر وفق مراده…
خوش به حال مراد!!!!

*

*

بزی که من به دهنش شیرین نمیام
.
.
.
.
امیدوارم از گشنگی بمیره بگو امین

*

*

بابا نوئل بهم گفت بین گل و گلدون یکیو انتخاب کنم…منم گلدون رو گرفتم تا تورو توش بذارم….
.
.
.
. آخه تو بهترین کود دامی دنیایی!!!

*

*

دوستم داشته باش!!!
.
.
.
.
.
البته منظورم اینکه فقط دشمن نداشته باش دوستم داشته باش!

*

*

یرازب راک رس و ریکی هدیم ل اح رد قچ ………..
زیاد به مخت فشار نیار برعکس بخون !

*

*

دو نفرو سخت میشه پیدا کرد , یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره…

*

*

خس یتمیب رختی کیبام





فک کردی برعکسه؟؟خخخخخخ
ن ایندفعه دیگه سرکاری سرکاری بود

*

*

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

*

*

میدونی اسگل ب کی میگن؟؟
برو پایین..
.
.
.
.
میدونی اسگل ب کی میگن؟؟؟
بروبالا..(درست توجه کن!!)

*

*

اگه یه روزی یکی دستت رو گرفت و قلبت رو لرزوند عجله نکن!
شاید بابا برقی باشه.

*

*

ادما کلا دو دسته ن ، یا پسرن یا کلیپس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 13,188
  • بازدید سال : 93,930
  • بازدید کلی : 11,930,403