loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 3014 1393/09/17 نظرات (0)

1 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : نامزد دوست داشتنی من

2 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شبح عشق

3 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۹ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK)

11 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۴۰۲

14 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

مهربان (مهری) دختری فوق العاده بی صبر و حوصله و عصبانی با دوستش که فرشته (فری) هست پا به فرار از خونه هاشون میزارن …
هر چقدر فکر میکنن که ببینن چجوری میشه زندگی رو ادامه داد به نتیجه نمی رسن تا اینکه مهربان پیشنهاد میکنه مقداری پول بدست بیاریم تا بریم به شهر های خودمون . فرشته و مهربان برای مقداری پول دست به دزدی میزنن اما توی اولین دزدی اتفاقی می اُفته که …

 

5 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از شبح عشق عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان نامزد دوست داشتنی من | شبح عشق کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

- چیه چرا اینجوری آدم رو نگاه میکنی ؟
یه نگاه به بالا سرش انداخت و گفت : مهری من میترسم .
- اَه جون به جونت کنن ترسویی .
- بله خب من مثل شما که نیستم . پدر بزرگ شما ماشالا انداختت تو لونه ی شیر .
- یه خدابیامرز هم بگو .
- یعنی اگه بگم درست میشه ؟
- چقدر غُر میزنی ؟!
کلافه سرشو انداخت زیر … به در نوشابه ای که نزدیکم بود یه لگد زدم . احساسم اون لحظه عین علی دایی بود که گُل میزد .
فرشته شالش رو دوباره بست و گفت : مهری من خسته شدم .
- به درک
نالید : گرسنه شدم .
- به جهنم
غُرید : از دستت خسته شدم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 13,135
  • بازدید سال : 93,877
  • بازدید کلی : 11,930,350