loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 231 1393/09/17 نظرات (0)

آب رفته باز می آید به جوی
ماهیه بیچاره اما مرده بود

*

*

همیشه بهترینها برای من بوده و هست..!
اگه مال من نشدی ،
بدون بهترین نبودی

*

*

فقط پلی بودم برای عبورت…
فکر تخریب من نباش !
به آخر که رسیدی دست تکان بده…
خودم فرو می ریزم…

*

*

چــه بیـرحم می شوی ،
تقدیر
آنـگاه که می گویی :
تقصـیر خودت بـود …

*

*

آدمیست دیگر …
یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد!
دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور ..!
“زنده یاد حسین پناهی”

*

*

کسی را تاب دیدار سر زلف پریشان نیست
چرا آشفته میخواهی خدایا خاطر ما را؟

*

*

گنجشگی که از مترسک بترسد از گرسنگی میمیرد…

*

*

اس ام اس زیبا

*

*

من فراموش نکردم . . .من از نهایت درد؛ به بی حسی رسیدم . . .!!!

*

*

ﺯﺧــــــﻢ ﻫــﺎیت را ﭘﻨﻬــــان ﮐــﻦ ….
ﺍﯾﻨﺠــﺎ ﻣـــﺮﺩﻡ !
ﺯﯾــﺎﺩﯼ ﺑـﺎ ﻧـﻤـــﮏ ﺷـــﺪﻥ … !!

*

*

حتی لوک خوش شانس هم
همیشه آخرش تنهایی سمت غروب میرفت
بـا ایـنـکـه لـــوک بـــود
بــا ایـنـکـه خـوش شـانــس بــود !!!

*

*

مثل آسمــــان می مانی
دوستتـــ دارم اما نمیتـــوانم داشـــته باشمت

*

*

بعضی از آدما با محبت درست نمیشن باید مثل خودشون باهاشون رفتار کنی :|

*

*

دوباره سیب بچین حوا….
من خسته ام….
بگذار از اینجاهم بیرونمان کنند….

*

*

زمانی که جلوی تلفن های عمومی صف می کشیدند
عشق ها با ارزشتر بود
از این روز ها که
پشت خطی ها صف می کشند.

*

*

آه می بینم؛ می بینم
تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
من به اندازه زیبایی تو غمگینم

*

*

فکر می کردم تو همدردی
ولی نه . . .
تو هم دردی

*

*

تو زندگی به هیچ کس اعتماد نکن . . . آیینه با همه یه رنگیش ، دست چپ و راستتو اشتباه نشون می ده!!!

*

*

آنهایی که به جای فریاد زدن سکوت میکنند
یک روز به جای اینکه صبر کنند در را باز میکنند و میروند…

*

*

مـحکــم باش …
وقتی خیلی نرم شوی ؛
همه خـَمـَت می کنند !!!
حتی کسی که انتظار نداری …

*

*

حالا که آمده ای ،
گریه نمی کنم ..!
این باران ،
از آسمان دیگر است

*

*

کلمات ،
قدرت آزار دادن شما را ندارند !
مگر آنکه گوینده ی کـلمات بـرایتان ،
بسیار عـزیز باشـد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 13,216
  • بازدید سال : 93,958
  • بازدید کلی : 11,930,431