loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 325 1393/09/24 نظرات (0)

رفت و پاک کرد رد پامو از تو قلبش خیلی آسون ….حتی از تو خاطرش برد که دوسش دارم فراوون.

*

*

مگر غیر از وفا ازمن چه سر زد،که دل را بی وفا خواندی و رفتی،مگر غیر از نگاهت به چشمانم که در زد،که ناز چشم خود از دل گرفتی…

*

*

خداوندا،خداوندا…قرارم باش ویارم باش.جهان تاریکی محض است،می ترسم کنارم باش!!!

*

*

صدام از گریه ى دیشب گرفته چه بارونى چه احساسى چه حالى با اشکام باز مهمونی گرفتم همه چى هست فقط جای تو خالى .

*

*

فراموش کردنت کار آسانیست…کافی است دراز بکشم…چشمهایم را ببندم و….نفس نکشم……

*

*

خیلی سخته اونی که خیلی دوسش داری حتی از خودتم بیشتر یعدفه ازدواج کنه بره و بزنه زیر همه چی

*

*

دلم گرفته واسه اون موقعهایی که لحظه شماری میکردم واسه شنیدن صداش ..
آخه خدا اگر قسمت هم نبودیم چرا توی دل همدیگه جامون دادی ؟
تنهایو دارم حس میکنم / بد دردیه / بد . . . !

*

*

اس ام اس تنهایی

*

*

دلمو شکستی
غرورموشکستی
خودمو شکستی
شیشه عمرم دست توبود شکستی
راحت میگم عزیزم نابودم کردی

*

*

خسته ام..از خریدن ناز کسانی که با تحریم ها سازگارند

*

*

حالا که رفته ای
مرد شده ام !
بسته بسته سیگار می کشم
تا تو را دود کنم
در خیال خسته ام !

*

*

تنها نشسته ام… چای مینوشم، و بغض می کنم ! هیچکس مرا به یاد نمی آورد ! این همه آدم، روی کهکشان به این بزرگی ! و من … حتی آرزوی یکی نبودم …

*

*

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است قبلنا وقتی می گفتند: دوستت دارم معنی فارسی اش ساده بود اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف دارد

*

*

هیشکی حق نداره به یه عشق شک کنه
همون جور که من به عشقش به اون یکی شک نکردم و کنار کشیدم
به عشقم شک نکنید
معشوقم با من نبود

*

*

سالهاست زنگ می زند، بی آنکه کسی نگاهش کند
بالاخره می پوسد و در هم می شکند هر آنچه بر روی آن استوار است . . .

*

*

دگر تنهایی ام را با هیچکس تقسیم نخواهم کرد…
یکبار کردم،چندین برابر شد…

*

*

درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 13,108
  • بازدید سال : 93,850
  • بازدید کلی : 11,930,323