loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 407 1392/07/10 نظرات (0)

آرزو دارم خوشحالیت مثل اسهال باشه :مداوم-مکرر-روان-روشن وپر سروصدا…

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * * *




مامانه من همش دعا میکنه من بچه دار بشم…
بهش میگم بجای اینهمه دعا برو واسم زن بگیر، بخدا من تنهایی نمیتونم تکثیر بشم!!

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * * *


اسکل یه جونور نیست؛
اسکل دوست منه که با یه شماره جدید اس میده این شماره جدیده منه!!
بابا میدونم این یه شماره جدیده، خودت کی هستی؟؟


یه روز یه پسره داشت با ناراحتی پولکی می خورد بهش می گن چته

پسره می گه الان حرف بزنم مسخرم می کنید ولی به خدا این چیسا شیرینه


من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن

از لواشک اختراع می کنم تو جشنواره کن ارایه میدم



شمام وختی بچه بودین به خاطر کمبود امکانات

از سرنگ به عنوان تفنگ آبی استفاده می کردین؟



یه پدر زن پولدار هم پیدا نکردیم که دختر معلول الحالشو بندازه به ما

عوضش چندتا از کارخونه هاشو به اسممون کنه

شانس نداریم که

دختره استاتوس زده : همه پسرا مزخرفن

اسکل 1 : خیلی باحال بود

اسکل 2 : با اینکه پسرم ولی باهات موافقم

اسکل 3 : وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم

روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل 4 هستش

دخـتـره هـیـکـلش شبـیـه دستـه ی مـاهـیـتـابـه تـفـلـونـه

بـعد استـاتـوس گـذاشتـه : مـن میـوه ی بـالـای درخـتـم

بـرای چـیـدنـم بـایـد به زحـمـت بـیـفـتی

بـخـدا اعـتـمـاد بـه نـفس ایـنـو اگـه خـمـیـر بـَـربـَـری داشـت

 الآن پـنـیر مـوزارلّای کـم چـرب دالـیا بود

بعضی از این دمپایی های دستشویی

هم انگار زیرشون از این ساز های اسکاتلندی به کار بردن

لامصب پا تو هر جور میزاری یه صدایی ازش در میاد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 13,218
  • بازدید سال : 93,960
  • بازدید کلی : 11,930,433